Monday, May 7, 2007

Danskant vzw

Dag vrienden,

Met de laatste stage achter de rug heb ik weer wat ervaring op zak. Eén van de dingen die me opviel in de stageschool (Wijnendale - Torhout) was de muziek die ze er gebruikten. Overal hoorde en zag ik cd's van 'danskant vzw'. Dit leek me volkomen onbekend, maar in die school werd de muziek gebruikt in de klas, bewegingsles, enz.

Interessante en bruikbare muziek zo bleek, dus ging ik op zoek naar meer...
In onze bibliotheek kun je enkel de verwijzing naar de website vinden. Op deze site staat het uitgebreide gamma van danskant, interessant om eens naar te kijken!
De site is simpelweg www.danskant.be, dit gaat om meer dan muziek. De vzw organiseert kampen en allerlei andere activiteiten. Een hele actieve organisatie dus!
Hopelijk vind je er iets. Als je specifiek op zoek bent voor cd, dvd & boeken voor het kleuteronderwijs, kan je terecht in hun catalogus (online).
(link catalogus: http://danskant.be/uitgaven/index.php/cPath/21)



Dag vrienden!

No comments: